Povrat robe i reklamacije
Pritužbe i rješavanje sporova
Ponuđač će svaku nejasnoću, primjedbu ili pritužbu nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku, poštujući mjerodavnu zakonsku regulativu (posebno Zakon o zaštiti potrošača) te dati sve od sebe da se eventualni sporovi riješe sporazumno. U slučaju da korisnik internetske trgovine ima primjedbu ili pritužbu (u daljnjem tekstu „prigovor“) na internetsku trgovinu, način komunikacije ili poslovanje ponuđača i sl., može kontaktirati ponuđača na sljedeće načine:
Platforma je potrošačima dostupna na poveznici OVDJE. Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.
Povrat robe
Ukoliko je kupac robu već primio i odustane od ugovora, vraća je ili predaje ponuđaču ili osobi koju je ponuđač ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon što je ponuđaču poslao obavijestiti da odustaje od ugovora, osim ako ponuđač ponudi kupcu da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je pošalje prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Kupac robu može vratiti dobavljaču poštom ili putem druge dostavne službe na adresu Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija.
Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
Povrat novca
Ukoliko kupac odustane od ugovora, ponuđač će vratiti sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ovog ugovora. Ponuđač vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kojim je kupac koristio, osim ako je kupac izričito zatražio korištenje drugog načina plaćanja i zbog toga kupac ne snosi nikakve troškove. Ponuđač može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Ponuđač će svaku nejasnoću, primjedbu ili pritužbu nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku, poštujući mjerodavnu zakonsku regulativu (posebno Zakon o zaštiti potrošača) te dati sve od sebe da se eventualni sporovi riješe sporazumno. U slučaju da korisnik internetske trgovine ima primjedbu ili pritužbu (u daljnjem tekstu „prigovor“) na internetsku trgovinu, način komunikacije ili poslovanje ponuđača i sl., može kontaktirati ponuđača na sljedeće načine:
- Pisano poštom na adresu Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija (uz adresu priložiti PRIGOVOR)
- Pisano u elektroničkom obliku, na e-mail adresu info@heavenskincare.hr
- Pozivom na broj +386 41 393 889.
Platforma je potrošačima dostupna na poveznici OVDJE. Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.
Povrat robe
Ukoliko je kupac robu već primio i odustane od ugovora, vraća je ili predaje ponuđaču ili osobi koju je ponuđač ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon što je ponuđaču poslao obavijestiti da odustaje od ugovora, osim ako ponuđač ponudi kupcu da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je pošalje prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Kupac robu može vratiti dobavljaču poštom ili putem druge dostavne službe na adresu Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija.
Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
Povrat novca
Ukoliko kupac odustane od ugovora, ponuđač će vratiti sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ovog ugovora. Ponuđač vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kojim je kupac koristio, osim ako je kupac izričito zatražio korištenje drugog načina plaćanja i zbog toga kupac ne snosi nikakve troškove. Ponuđač može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.