Opći uvjeti poslovanja
Prije korištenja naše online trgovine pažljivo pročitajte dolje navedene uvjete. Nastavkom kupnje u Heaven online trgovini smatra se da ste upoznati i suglasni s cjelokupnim općim uvjetima poslovanja. Zadržavamo pravo promjene uvjeta u Heaven online trgovini. Budući da je kupac vezan Uvjetima poslovanja važećim u svakom trenutku (odnosno uvjetima poslovanja koji vrijede u trenutku konkretne kupnje), preporučamo redovito pregledavanje uvjeta poslovanja.
Internet trgovinom www.heavenskincare.hr upravlja tvrtka Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p. (u daljnjem tekstu i: pružatelj usluga).
Podaci pružatelja usluga:
Puni naziv: Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p.
Skraćeni naziv: Heaven, Blaž Ručigaj s.p.
Adresa: Parižlje 5d, 3314 Braslovče
Transakcijski račun: SI56 6100 0000 6504 003, otvoren kod Delavske hranilnice d.d.
Matični broj: 6522009000 DDV ID: SI49251465
Porezni obveznik: DA
E-pošta: info@heavenskincare.hr
Telefon: +386 (0) 41 393 889
Opći uvjeti poslovanja Heaven internet trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1), Zakonom o elektroničkom tržištu (ZEPT) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom). -1). Internet trgovina Heaven informacijski je sustav namijenjen prezentaciji i prodaji proizvoda korisniku, a njime upravlja tvrtka Heaven, Blaž Ručigaj s.p., u daljnjem tekstu: ponuđač/prodavač/tvrtka/Heaven/. Korisnik je osoba koja koristi naš sustav ili internetsku stranicu, posebno kupac u internetskoj trgovini. Kupca ili korisnika obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku podnošenja online narudžbe. I prije davanja narudžbe uz obvezu plaćanja, korisnik je upozoren na Opće uvjete poslovanja koje je dužan potvrditi i sa kojima se slaže. Opći uvjeti poslovanja sastavni su i neodvojivi dio kupoprodajnog ugovora.
Dostupnost informacija
Ponuđač se obvezuje da će prije sklapanja ugovora ili prije obvezivanja ponudom kupcu uvijek dati sljedeće podatke:
- Identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj, porezne brojeve, podatak da li je obveznik PDV-a, transakcijski račun),
- Kontakt podaci (e-mail, telefon),
- Bitne karakteristike robe (uključujući prodajne usluge i jamstva) i rok valjanosti ovih podataka (ako je vremenski ograničen),
- Dostupnost proizvoda (svaki artikl koji se nudi na web stranici trebao bi biti dostupan u razumnom roku),
- Uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (te način, mjesto i rok isporuke), konačnu cijenu robe, koja mora biti jasno i nedvojbeno utvrđena i iz koje mora biti jasno vidljivo da li već sadrži poreze i troškove transporta/dostave i druge naknade, kao i rok valjanosti ovih podataka (ako je vremenski ograničen), način plaćanja i dostave odnosno ispunjenja, kao i rok valjanosti ovih podataka (ako je vremenski ograničen),
- Vremenska valjanost ponude,
- Rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak (opis prava na odustanak sukladno čl. 43. ZVPot; u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustanak sukladno čl. 43. ZVPot) ZVPot, o tome se izričito obavještava),
- Pojašnjenja u vezi odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke,
- Informacije o svim obveznim ili dobrovoljnim jamstvima i uslugama nakon prodaje,
- Objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.
Proces registracije
Korisnik može izvršiti narudžbu na Heaven internet trgovini kao gost ili kao prijavljeni (registrirani) korisnik. Proces registracije je jednostavan i brz. Prijavom na web stranici kupac kreira vlastiti račun, putem koje može: uređivati svoje podatke, uređivati adrese za dostavu, uređivati načine plaćanja, pregledavati statuse narudžbi, provjeravati povijest kupovine i ponavljati nedavne kupnje. Svaki registrirani korisnik ima svoje korisničko ime i lozinku, s kojima se predstavlja. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku. Korisničko ime se sastoji od adrese e-pošte koju je upisao korisnik. Na njemu korisnik dobiva potvrdni e-mail za konačnu registraciju. Korisnik je dužan osigurati da samo on ili osoba ovlaštena za postupanje u njegovo ime postupa u njegovo ime i uz njegovu lozinku. Registracijom na web stranici korisnik ima i lakši pregled svojih kupnji.
Cijene i troškovi dostave
Sve cijene na web stranici izražene su u eurima (€) i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako na web stranici nije izričito drugačije navedeno. Sve cijene u web trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju poštarinu ili troškove dostave, koji se dodatno naplaćuju. O visini troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe i prije potvrde predaje narudžbe uz obvezu plaćanja, odnosno posebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave iskazani su na narudžbi i na računu za izdanu robu i plaća ih kupac zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe.
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom narudžbe robe i ispisuje se na kraju narudžbe, čak i prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Poštarina se naplaćuje prema važećem cjeniku GLS Slovenije i iznosi 6,6 € za pakete do 2 kg. Važeće cijene su cijene koje su bile na snazi u trenutku kada je narudžba poslana. Cijene vrijede za online kupnju te u slučaju i pod uvjetom plaćanja na jedan od načina navedenih u ovim Općim uvjetima. U web trgovini cijene su navedene kao redovne cijene i promotivne cijene. Redovne cijene vrijede za sve korisnike (registrirane i neregistrirane) web stranice Heaven i nemaju unaprijed utvrđenu valjanost te su podložne promjenama u bilo kojem trenutku bez posebne prethodne najave. Promotivne cijene vrijede za sve korisnike (registrirane i neregistrirane) web stranice Heaven i imaju unaprijed određeno vrijeme trajanja. Promotivne cijene mogu se postaviti za određene artikle ili za određenu kategoriju artikala. Akcijske cijene su posebno označene i vrijede za vrijeme trajanja akcije u Heaven online trgovini. Uplaćena sredstva nakon uplate po predračunu ne nose kamatu, ali samo ako je predračun uplaćen manje od 5 radnih dana prije dana kada je isporuka izvršena.
Kodovi za popust
Kod za popust ili promotivni kod donosi razne pogodnosti pri kupnji putem Heaven online trgovine. Aktivacijski kod kupac može pronaći na naslovnoj stranici oglasne poruke, u e-mail poruci Heaven online trgovine ili u drugim medijima. Kod za popust uvijek je vremenski ograničen, te se mora iskoristiti unutar određenog vremenskog ograničenja, u protivnom je nevažeći. Ukoliko kupac iskoristi kod za popust, ili kasnije svojom voljom otkaže narudžbu s korištenim kodom, nema više pravo na novu pogodnost iz ovog koda. Kodovi za popust se ne zbrajaju i ne odnose se na proizvode na akciji, osim ako nije izričito navedeno drugačije.
Korištenje koda za popust: Kupac odabire artikle koje želi kupiti i dodaje ih u košaricu. Kada kupac završi s dodavanjem artikala u košaricu, u rubrici „ISKORISTI PROMO KOD“, kupac upisuje kod za popust u polje „UNESITE PROMO KOD“ i potvrđuje unos klikom na gumb „PRIMIJENI“. Kada kupac unese kod za popust i klikne na gumb "PRIMIJENI PROMO KOD", vrijednost koda za popust automatski se oduzima od cijene narudžbe. Ostaje iznos koji još treba podmiriti. Kod za popust također može biti jednokratni kod, što znači da se može koristiti samo jednom. Kod za popust može biti ograničen iznosom ili ograničen prema broju kupnji. Kombinacija različitih oblika povlastica unutar istog reda načelno nije moguća. Klikom na gumb „NA BLAGAJNU“ kupac unosi osobne podatke i odabire način dostave, upisuje adresu dostave i odabira način plaćanja.
Načini plaćanja
Ponuđač kupcu omogućuje sljedeće načine plaćanja:
-
Plaćanje po ponudi/predračunu** na poslovni račun davatelja Heaven, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija, otvoren kod DH d.d., IBAN: SI56 6100 0000 6504 003, SWIFT/BIC: HDELSI22. Informaciju za prijenos kupoprodajne cijene kupac dobiva e-mailom, rok za uplatu predračuna je tri (3) radna dana od primitka e-maila. Pravovremeno plaćanje avansnog računa bitna je komponenta ugovora. Ukoliko predračun nije plaćen do roka za plaćanje, smatra se da je ugovor raskinut prema zakonu te u tom slučaju ponuđač više ne jamči rezervaciju naručenih proizvoda te se oslobađa svih obveza vezanih uz tu konkretnu narudžbu.
-
Plaćanje platnim karticama odvija se putem platnog sustava Stripe. Kartični podaci se ne bilježe na serveru tvrtke, tako da je sigurnost korisnika zajamčena. Stripe osigurava maksimalnu sigurnost transakcija. Autorizacije kreditnih kartica provode se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Plaćanje je moguće sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB i Maestro (ukoliko Maestro platna kartica platitelja to dopušta).
-
Plaćanje putem Paypala. PayPal je siguran pružatelj usluga e-plaćanja kreditnim karticama. Riječ je o usluzi koja omogućuje sigurno online plaćanje u stvarnom vremenu (online autorizacija plaćanja i kreditnih kartica). Radi na temelju vaše e-mail adrese, osobne lozinke i sigurnosnog broja koji se svaki put mijenja. Plaćanje se vrši putem PayPal gumba na web stranici, koji vas preusmjerava na PayPal web stranicu, gdje vršite sigurno plaćanje. Paypal Vam šalje obavijest o uspješnoj kupnji na Vašu e-mail adresu.
**Narudžba ide u proces obrade (uključujući otpremu) tek nakon primitka cjelokupne uplate prema ponudi/predračunu.
U slučaju plaćanja debitnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:
-
Platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik /debitne ili kreditne kartice.
-
U slučaju da se podaci uplatitelja na računu i osobe na debitnoj ili kreditnoj kartici ne podudaraju, davatelj zadržava pravo odbiti narudžbu.
-
Nakon potvrde narudžbe nije moguće mijenjati sadržaj narudžbe odnosno od konačnog iznosa narudžbe, osim iznimno uz suglasnost ponuđača.
Izdavanje računa
Heaven, Blaž Ručigaj s.p. djeluje kao tvrtka koja nudi robu ili usluge putem interneta. Ukupan iznos narudžbe kupac plaća tvrtki Heaven, Blaž Ručigaj s.p. Kupac dobiva izdani račun zajedno s narudžbom koju je izvršio u procesu naručivanja, odnosno nakon sklopljenog kupoprodajnog ugovora. Ponuditelj posluje na području Republike Slovenije, a šalje proizvode na područje Republike Slovenije i u inozemstvo, posebno na područje država članica EU. Račun sadrži raščlanjenu cijenu i sve troškove vezane uz kupnju (eventualne nadoplate dostave/poštarine, troškove plaćanja vezane uz način plaćanja) te obavijest kupcu o pravu na odustanak od ugovora.
Dostava narudžbe
Dostava u inozemstvo
Ponuđač dostavlja u većinu europskih zemalja, posebice u zemlje članice EU. Za sve informacije o dostavi u inozemstvo i troškovima dostave obratite nam se na e-mail: info@heavenskincare.hr
Trošak dostave ovisi o zemlji u koju se dostavlja, o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave te troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave se može promijeniti u skladu s cjenikom dostavne službe koji je na snazi u bilo kojem trenutku, pri čemu se trošak dostave ne može mijenjati nakon predaje narudžbe te se ugovor smatra sklopljenim sukladno Općim uvjeta poslovanja. Međunarodni rok isporuke za artikle na zalihi kod dobavljača je u pravilu 2-10 radnih dana od dana zaprimljene uplate u slučaju plaćanja putem predračuna ili od dana plaćanja kreditnom karticom odnosno od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem odnosno plaćanja platnim karticama.
Zaliha i isporuka robe
Informacije o raspoloživosti (inventuri) proizvoda prikazane su u opisu svakog artikla i ispod naziva artikla u košarici. Naručeni proizvodi se isporučuju u roku navedenom u potvrdi narudžbe. Očekivani rok isporuke je tri (3) radnih dana od primitka uplate. U slučaju povećanog broja narudžbi u vrijeme sniženja i posebnih akcija objavljenih na web stranici u Heaven online trgovini rok isporuke je moguće produljiti do 7 radnih dana o čemu ponuđač obavještava kupca prije narudžbe. U tom slučaju, ako mu dulji rok isporuke nije prihvatljiv, kupac ima mogućnost odustati od narudžbe (odnosno, uopće ne naručiti). Ponuđač ne odgovara za eventualno produljenje roka isporuke ili nemogućnost isporuke do koje dođe zbog razloga sa strane trećih osoba, iz razloga na koje ponuđač nema utjecaja, ne može ih predvidjeti ili spriječiti, u slučaju više sile, štrajkova, prijevoznika, dobavljača ili druga relevantna tijela, u slučaju zatvaranja državnih granica i posljedičnih ograničenja ili smetnje pri uvozu artikala, elementarne i druge nepogode ili događaja koji onemogućuju ili otežavaju opskrbu i isporuku naručenih artikala.
Odgovornost za proizvod
Za kvalitetu i prikladnost kozmetičkih proizvoda odgovoran je proizvođač:
Heaven Health & Beauty Limited
Unit A11 & A12, Access 442,
Hadley Park East, Telford
Shropshire
TF1 6QX
UNITED KINGDOM
Opis tehničkog postupka sklapanja ugovora
Naručivanje putem interneta se odvija 24 sata dnevno, sve dane u godini. Potrošač odabire i naručuje proizvode dostupne u internetskoj trgovini, razvrstane u kategorije. Naručivanje u internetskoj trgovini je sigurno i jednostavno. Kupac kupuje u Heaven online trgovini u nekoliko jednostavnih koraka: odabire proizvod ili proizvode i dodaje ih u košaricu, pregledava košaricu, upisuje svoj račun i podatke za dostavu, odabire način dostave i plaćanja te potvrđuje narudžbu. Ponuđač zatim dostavlja odabranu robu na odabranu adresu u najkraćem mogućem roku. Kupac kupuje u internet trgovini dodavanjem (ili uklanjanjem) proizvoda u svoju „KOŠARICU“ po želji. Prelaskom miša preko "U KOŠARICI" kupac će vidjeti popis proizvoda koji su dodani u košaricu. Klikom na gumb "DODAJ U KOŠARICU" kupac može vidjeti proizvode u košarici i ukupan iznos narudžbe (bez cijene dostave i svih ostalih troškova vezanih uz način plaćanja).
U rubrici „PRIMIJENI PROMO KOD“ kupac može unijeti valjani kod za popust u polje „UNESITE PROMO KOD“ i kliknuti na gumb „PRIMIJENI PROMO KOD“. Prije završetka narudžbe klikom na gumb "BLAGAJNA" i prelaskom na sljedeći korak, kupac može po potrebi unijeti eventualne izmjene narudžbe ili ispraviti pogreške pri unosu povratkom na detalje ili sadržaj vaše košarice. Klikom na "NA BLAGAJNU" kupac prelazi na sljedeći korak narudžbe. Prvo unesete podatke o uplatitelju (ime, prezime, e-mail adresa, ulica, poštanski broj i grad, broj telefona). Ukoliko želite fakturu za tvrtku označite polje „TVRTKA (nije obavezno)“ gdje u posebno polje upisujete podatke o tvrtki i porezni broj.
Ukoliko želite da se naručeni proizvodi dostave na drugu adresu označite kućicu "POŠALJI NA DRUGU ADRESU". Otvorit će vam se polja za unos podataka (Ime i prezime, kućni broj i ulica, poštanski broj, grad). Ukoliko ne želite , proizvodi će biti dostavljeni na adresu na računu. Zatim kupac odabire način plaćanja. I prije naručivanja kupac je izričito upozoren da je narudžba vezana uz obvezu plaćanja te mora potvrditi da je upoznat s općim uvjetima poslovanja te da se s njima slaže. Kupac zatim završava kupnju klikom na gumb "PREDAJ NARUDŽBU". Tijekom cijelog procesa narudžbe, sve do koraka "POŠALJI NARUDŽBU", kupac može pregledati narudžbu, identificirati i ispraviti eventualne pogreške. Također možete naručiti telefonom (+386 41 393 889) ili mailom na info@heavenskincare.hr
Status narudžbe
Potvrda primitka narudžbe i sklapanje kupoprodajnog ugovora - "Zahvaljujemo na narudžbi/Potvrda narudžbe" Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva potvrdu da je ponuđač primio njegovu narudžbu. U istoj obavijesti nalazi se i sažetak narudžbe kupca na trajnom spremniku podataka koji sadrži sve podatke o narudžbi, definirane Zakonom o zaštiti potrošača. Ovime se kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim. Registriranim ili registriranom korisniku na web stranici www.heavenskincare.hr, u tzv "korisnički profil" kupca, uključujući podatke o statusu i sadržaju narudžbe koji su dostupni u svakom trenutku. O eventualnoj promjeni narudžbe odnosno o eventualnom otkazu narudžbe, kupac mora obavijestiti ponuđača o promjeni/otkazu najkasnije u trenutku kada ponuđač obavijesti kupca da je "Vaša narudžba gotova". Obavijest iz prethodne rečenice kupac šalje ponuđaču na e-mail adresu info@heavenskincare.hr, pri čemu mora navesti i broj kupnje/narudžbe koji je naveden u e-mail poruci "Potvrda narudžbe... “, a davatelja usluga može nazvati i na broj telefona + 386 41 393 889. Zaprimljene narudžbe obrađuju se tijekom radnog vremena ponuđača, od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati, redoslijedom zaprimljenih uplata odnosno prema planiranim terminima za preuzimanje proizvoda. Ponuđač može kupca nazvati na njegov kontakt telefon ili mu napisati poruku na kontakt e-mail adresu radi osiguranja točnosti dostave ili u svrhu provjere podataka navedenih u narudžbi. U slučaju narudžbi koje odstupaju od prosječnih narudžbi ili komercijalno uobičajenih količina kod ponuđača, ponuđač zadržava pravo kontaktirati kupca i zatražiti drugi način plaćanja iz niza ponuđenih načina plaćanja, ili zatražiti odgovarajuće osiguranje plaćanja (npr. plaćanje po predračunu).
Odbijanje narudžbe
Ponuđač zadržava pravo odbijanja narudžbe ako kupac ima nepodmirene dospjele obveze prema ponuđaču iz prošlih narudžbi, ako je kupac u sporu s ponuđačem u vezi s kupnjom putem internet trgovine, ako kupac zlouporabi pravo odustati od ugovora ili ako je kupac u trenutku odustajanja vratio oštećenu ili uništenu robu iz ugovora, a nije ponuđaču nadoknadio nastalu štetu. Ponuđač također zadržava pravo odbiti narudžbu u slučaju da autorizacija za plaćanje od strane banke nije potvrđena te plaćanje nije moguće ili u slučaju da ponuđač od banke ili državnog tijela zaprimi obavijest o zlouporabi bankovne kartice koja je korištena ili o bilo kojoj drugoj zlouporabi koji diktira otkazivanje narudžbe. U slučaju odbijanja narudžbe, kupac dobiva obavijest "NARUDŽBA ODBIJENA".
Ugovor o kupoprodaji
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklapa se svaki put kada ponuđač zaprimi narudžbu te kupcu elektroničkom porukom: „PREDAJ NARUDŽBU“ potvrđuje primitak narudžbe. Svi kupci u poruci e-pošte "Zahvaljujemo na narudžbi/Potvrda narudžbe" dobivaju sažetak konkretne narudžbe na trajnom spremniku podataka koji sadrži sve podatke o narudžbi, definirane Zakonom o zaštiti potrošača, te navedeni dokument zapravo predstavlja potvrdu sklopljenog kupoprodajnog ugovora i može se pohraniti ili ispisati. Kupoprodajni ugovor o kupnji proizvoda odnosno predana narudžba s potvrdom narudžbe pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju ponuđača i dostupna je kupcu u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu (registrirani korisnik). Kupac (neregistrirani ili registrirani korisnik) može dobiti kopiju narudžbe na temelju zahtjeva u kojem daje podatke o narudžbi i koji šalje na e-mail adresu info@heavenskincare.hr; pružatelj šalje kopiju ugovora na e-mail adresu koja je bila važeća u trenutku kupnje odnosno poštom na adresu koju je kupac dao prilikom kupnje. Ugovor se čuva onoliko vremena koliko je potrebno za čuvanje takvih dokumenata u skladu sa zakonodavstvom ili računovodstvenim standardima.
Narudžba predana za dostavu
Nakon potvrde narudžbe i kada je naručena roba isporučena, kupac na e-mail dobiva obavijest „Narudžba je poslana...“.
Sigurnost kupnje
Ponuđač koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe pružatelj koristi SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije. Autorizacije kreditnih kartica rade se u realnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka putem Stripe sustava. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju pružatelja usluga.
Postupanje s oštećenim pošiljkama
Ukoliko kupac prilikom preuzimanja pošiljke od strane dostavne službe primijeti da je pošiljka (ili predmet u njoj) fizički oštećena, da u pošiljci nedostaje sadržaj ili da pošiljka ima znakove otvaranja, dužan je odmah saznanja o oštećenjima, znakovima otvaranja ili nedostatku artikla, odnosno prilikom samog preuzimanja, a najkasnije u roku od 3 dana od dostave, obavijestiti ponuđača i dostavnu službu koja je izvršila dostavu, a na zahtjev dostavne službe ili ponuđača također ispuniti sve tražene obrasce i priložiti tražene dokaze koji su prijeko potrebni za rješavanje prigovora odnosno prigovora dostavne službe. Ponuđaču (na zahtjev dostavne službe i dostavnoj službi) kupac (radi osiguranja i pružanja dokaza) uz obavijest iz 1. rečenice, mora dostaviti fotografije pošiljke, naljepnicu na pošiljci s naznakom dostavne službe (podaci o broju pošiljke, dostavljaču i sl.), oštećenu (unutarnju i/ili vanjsku) ambalažu, oštećeni predmet i kratak opis oštećenja. Ukoliko kupac prilikom dostave (odnosno odmah po preuzimanju) uoči oštećenje pošiljke ili vidljive znakove otvaranja pošiljke, kupac može odbiti preuzimanje takve pošiljke (po mogućnosti fotografirati pošiljku) i odmah obavijestiti davatelja. na e-mail info @heavenskincare.hr ili telefonski na +386 41 393 889.
Pravo kupca na odustanak od ugovora
Kod ugovora sklopljenih na daljinu, kupac ili potrošač ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti ponuđača da odustaje od ugovora, bez potrebe da navede razlog svoje odluke. Poruka se smatra pravodobnom ako je pošiljka predana do istekom gore navedenog roka od 14 dana. Jedini trošak koji kupca tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe. Kupac ne može zahtijevati povrat dodatnih troškova ako se izričito odlučio drugu vrstu pošiljke kao što je najpovoljnija standardna pošiljka koju nudi davatelj.
Obrazac za odustanak od ugovora dostupan je OVDJE. Kupac popunjava Obrazac za odustajanje od ugovora (ili piše izjavu sa svim podacima traženim u obrascu) i šalje ga ponuđaču elektroničkom poštom na adresu info@heavenskincare.hr ili preporučenom poštom na adresu Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d , 3314 Braslovče, Slovenija. Ponuđač kupcu odmah potvrđuje primitak obavijesti o odustajanju od ugovora na trajnom poslužitelju podataka.
Od kada teče rok za odustanak od ugovora
Rok za odustanak od ugovora o isporuci robe počinje teći od dana kada kupac ili treća osoba koja nije prijevoznik koju imenuje kupac stupi u stvarni posjed robe. Ako je predmet ugovora više komada robe ili ako se isporuka sastoji od više pošiljaka ili komada, rok za odustanak od ugovora počinje teći kada kupac ili treća osoba osim prijevoznika koju je kupac imenovao stupi u stvarni posjed zadnjeg komada robe ili zadnje pošiljke.
Povrat robe
Ukoliko je kupac već primio robu i odustane od ugovora, dužan ju je vratiti ili predati ponuđaču ili osobi koju je ponuđač ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon što je ponuđaču poslao obavijest da odustaje od ugovora, osim ako ponuđač ponudi kupcu da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako robu pošalje prije isteka roka za povrat od 14 dana. Kupac može vratiti robu dobavljaču: poštom ili putem druge dostavne službe na Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija. Izravne troškove povrata robe snosi kupac.
Povrat novaca
Ukoliko kupac odustane od ugovora, ponuđač će sve primljene uplate vratiti bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ovog ugovora. Ponuđač će primljene uplate vratiti kupcu istim načinom plaćanja kao što je kupac koristio, osim ako je kupac izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i zbog toga kupac ne snosi nikakve troškove. Ponuđač može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Ograničenja i uvjeti za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora
Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Kupac je dužan robu vratiti davatelju neoštećenu, nekorištenu (iskorištena samo u obimu navedenom u prethodnoj rečenici) i u istoj količini. Kupac može primljeni proizvod pregledati i testirati samo u onoj mjeri u kojoj je prijeko potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja (priroda, svojstva, djelovanje proizvoda) i kako je to uobičajeno u trgovinama. Ukoliko je predmet povrata proizvod kupljen u kompletu, moraju se vratiti svi dijelovi kompleta. Povrat pojedinačnih dijelova seta nije dopušten. Kupac je dužan uz robu priložiti sve popratne dokumente koje je primio uz robu (npr. upute za uporabu, certifikate, jamstvene listove i sl.). Do predaje robe ponuđaču ili osobi ovlaštenoj od ponuđača, kupac snosi teret rizika od gubitka, oštećenja ili uništenja proizvoda koji želi vratiti, osim ako do toga nije došlo njegovom krivnjom. Radi lakšeg i bržeg provođenja svih potrebnih radnji vezanih uz odustanak od ugovora i njegove posljedice, poželjno je da kupac priloži presliku računa i presliku obavijesti (ili popunjenog obrasca) o odustajanju od ugovora. Također je poželjno da se proizvodi vrate u originalnom pakiranju.
Odustanak od ugovora i mogućnost povrata novca, uz ostale slučajeve koji su izričito navedeni u Zakonu o zaštiti potrošača, ne odnose se na:
- kvarljivu robu ili robu kojoj brzo ističe rok trajanja, za softver, audio i video nosače, ako je kupac otvorio sigurnosni pečat, za zapečaćenu robu koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je kupac nakon isporuke otvorio pečat, za prehrambene proizvode koji nisu prikladni za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga (npr. ako je kupac otvorio proizvod nakon dostave), za proizvode po narudžbi (personalizirani proizvodi i sl.) ili za robu koja je izrađena prema točnim uputama kupca i prilagođena njegovim osobnim potrebama, za robu koja je svojom prirodom neraskidivo povezana s drugim predmetima.
Materijalni nedostatak
Definicija materijalnog nedostatka
Za materijalne nedostatke proizvoda odgovara dobavljač. Nedostatak je materijalni ako:
-proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet,
-proizvod nema svojstva koja su potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su morala biti poznata,
-proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane, ako je ponuđač isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.
Provjera prikladnosti proizvoda
Prikladnost proizvoda za uobičajenu uporabu provjerava se u odnosu na uobičajenu robu iste vrste i uzimajući u obzir izjave ponuđača o svojstvima proizvoda koje je dao ponuđač ili proizvođač oglašavanjem, prezentacijom proizvoda ili oznakama na proizvodu.
Ostvarenje prava u slučaju materijalnog nedostatka
Kupac može ostvariti svoja prava zbog materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti ponuđača u roku od dva (2) mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac je dužan u obavijesti o nedostatku pobliže opisati nedostatak i omogućiti prodavatelju pregledati artikal. Ponuđač ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije (2) godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na artiklu već postojao u trenutku isporuke ako je pojavljuje se unutar šest (6) mjeseci od isporuke. Kupac koji je ispravno obavijestio ponuđača o grešci ima pravo od ponuđača tražiti jednu od sljedećih mogućnosti: 1) otkloniti nedostatak na robi, 2) vratiti mu dio isplaćenog iznosa razmjerno pogrešci, 3) robu s nedostatkom zamijeniti novom besprijekornom robom ili 4) da mu vrati uplaćeni iznos.
U svakom slučaju, kupac također ima pravo od ponuđača zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda, koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza iz prethodne rečenice. Ukoliko postojanje nedostatka na robi odnosno proizvodu nije sporan, ponuđač je dužan udovoljiti zahtjevu kupca u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam (8) dana. Ukoliko postojanje nedostatka na robi odnosno ako je proizvod sporan, ponuđač je dužan pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca najkasnije u roku od osam dana od primitka zahtjeva kupca. Odgovornost ponuđača odnosno pružatelja ne odgovara za materijalne nedostatke u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (ili treće osobe), posebice ako nastanu uslijed nestručne uporabe, mehaničkih oštećenja ili neovlaštenih zahvata (npr. popravci, obrada, otvaranje kućišta, rastavljanje robe ili proizvoda,...).
Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu nalazi se OVDJE. Kupac popunjava Obrazac za ostvarivanje prava potrošača po utvrđivanju materijalnog nedostatka na proizvodu (ili sastavlja izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i šalje ga zajedno s proizvodom na kojem je materijalni nedostatak reklamiran ponuđaču ili prodavaču preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu pružatelja Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija. U slučaju da kupac osobno obavijesti ponuđača o grešci, ponuđač mu mora o tome izdati potvrdu. Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu i odgovornost ponuđača za materijalne nedostatke pobliže su uređeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Obveznog zakona.
Odgovornosti kupca
Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu te o eventualnim greškama obavijestiti ponuđača u roku od osam (8) dana od dana primitka. Naknadne reklamacije na podatke na računu ponuđač neće razmatrati. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, kreditna kartica kupca koristit će se prilikom potvrde narudžbe (tj. kada će prema općim uvjetima biti sklopljen kupoprodajni ugovor) direktno na teret. Iznos koji će biti terećen na kreditnoj kartici može se razlikovati od iznosa navedenog na narudžbi, jer ovisi o nadoplatama ili naknadama izdavatelja kartice (i/ili davatelja kartice) implementiranih tijekom transakcija procesa. Ponuđač nije odgovoran za naknade vezane uz promjenu tečaja i naknade koje odredi banka kupca, kao ni za sve druge dodatne naknade za devizne transakcije koje kupcu naplaćuje izdavatelj kartice, u slučaju da EURO nije valuta u kojoj izdavatelj kreditne kartice izdaje račune kupcu.
Zaštita osobnih podataka
Ponuđač se obvezuje trajno štititi sve osobne podatke korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i u svako doba na snazi Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Sve detaljnije informacije o obradi osobnih podataka objavljene su u Politici privatnosti koja je dostupna OVDJE. Korisnik mora biti svjestan da je dužan online trgovcu dati svoje istinite i točne osobne podatke, a također je dužan obavijestiti online trgovca o svakoj promjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta, korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je dao točni.
Komunikacija
Tvrtka Heaven će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a sukladno odredbama ZEPT-a i ZEKom-1. Oglasna e-pošta ponuđača sadržavat će sljedeće komponente: One će biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke. Pošiljatelj Heaven će biti jasno vidljiv. Razne kampanje, promocije, nagradne igre i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti sudjelovanja u njima bit će jasno definirani. Bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka. Ponuđač će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke. Korisnik će se na jednostavan način moći prijaviti za primanje newsletter-a i odjaviti. Obavijesti uključuju informacije o trenutnim ili budućim ponudama, promocijama i drugim reklamnim porukama ponuđača. Za primanje obavijesti smatra se da je potreban osobni pristanak te primanje nije moguće ako korisnik to ne označi prilikom registracije ili se na drugi način ne prijavi za primanje.
Autorska prava
Heaven internetska trgovina i sav sadržaj objavljen na web stranici i u internetskoj trgovini (uključujući ove opće uvjete, politiku privatnosti, slike, online tekst, opise proizvoda, opise zaštitnih znakova, proizvođača, tehnologija, objave na blogu itd.) vlasništvo su i autorski rad tvrtke Heaven, Blaž Ručigaj s.p. ili ih tvrtka Heaven, Blaž Ručigaj s.p. može legitimno koristiti na odgovarajućoj pravnoj osnovi, u mjeri u kojoj se radi o sadržaju ili materijalu koji je vlasništvo ili koji je zaštićen autorskim pravom treće strane. Zabranjeno je korištenje i/ili kopiranje ovih sadržaja za potrebe i/ili u korist trećih osoba, pravnih ili fizičkih osoba, bez prethodnog izričitog pisanog pristanka tvrtke Heaven, Blaž Ručigaj s.p. ili izvornog nositelja autorskog prava.
Ograničenje odgovornosti
Heaven, Blaž Ručigaj s.p. daje sve od sebe kako bi podaci objavljeni na njegovim web stranicama bili ažurni i točni. Također se trudi marljivošću dobrog stručnjaka svaku narudžbu temeljito pregledati te je također u potpunosti i savršeno ispuniti. Unatoč pojačanoj brizi, nažalost, još uvijek se mogu dogoditi situacije koje mogu utjecati na ispunjenje obveza ponuđača, na koje ponuđač nema utjecaja, ne može ih predvidjeti, niti spriječiti te za koje nije i ne može biti odgovoran. Ovo uključuje npr. zaustavljanje proizvodnje određenog proizvoda bez prethodne obavijesti proizvođača ili dobavljača, neočekivani prestanak poslovanja dobavljača, zabrana poslovanja dobavljača od strane nadležnih tijela, opoziv proizvoda, naknadna zabrana prodaje proizvoda, zatvaranje državnih granica i zabrana uvoza zbog izvanrednih situacija, više sile, prirodnih i dr. katastrofa ili drugi neočekivani i nepredviđeni događaji zbog kojih ponuđač ne može isporučiti naručeni proizvod ili ga ne može isporučiti u očekivanom roku. U slučaju bilo koje od gore navedenih situacija, ponuđač ima pravo odustati od ugovora, pri čemu je dužan odmah po saznanju pisanim putem obavijestiti kupca o razlozima nemogućnosti ispunjenja ugovora, te jasno te nedvosmisleno poručiti kupcu da odustaje od ugovora. U potonjem slučaju, ponuđač će odmah, a najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od odustajanja od ugovora, vratiti kupcu sve eventualno primljene uplate.
Slike i grafika
Ponuđač nastoji osigurati odgovarajuće slike za sve proizvode koji se prodaju na web stranici te se trudi da ne postoje estetske razlike između fotografije i stvarnog proizvoda. Nijanse boja na fotografiji mogu odstupati od stvarnog stanja proizvoda(osobito kao rezultat različitih kapaciteta ili razlučivosti zaslona i fotografije, svjetla u kojem je fotografija snimljena i sl.), što ne utječe na specifikaciju, definiciju i standard proizvoda. Moguće minimalne (osobito estetske) razlike između proizvoda i prikaza u web trgovini ne predstavljaju stvarni nedostatak proizvoda. Fotografije, slike ili snimke objavljene u okviru ponude vlasništvo su tvrtke Heaven, Blaž Ručigaj s.p. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera.
Mišljenje o proizvodu
Ponuđač nije odgovoran za sadržaj mišljenja u člancima koje su napisali posjetitelji. Ponuđač pregledava mišljenja prije objave i odbija ona koja sadrže očigledne neistine, obmanjujuća su ili uvredljiva. Ponuđač nije odgovoran za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakvih odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.
Pritužbe i rješavanje prigovora
Svaku nejasnoću, primjedbu ili prigovor ponuđač će nastojati riješiti u najkraćem mogućem roku, poštujući mjerodavnu zakonsku regulativu (osobito Zakon o zaštiti potrošača) te dati sve od sebe da se eventualni sporovi riješe sporazumno. U slučaju da korisnik internetske trgovine ima primjedbu ili pritužbu (u daljnjem tekstu „prigovor“) na internetsku trgovinu, način komunikacije ili poslovanje ponuđača i sl., može kontaktirati ponuđača na sljedeće načine: Pisano poštom na adresu Heaven-organska kozmetika, Blaž Ručigaj s.p., Parižlje 5d, 3314 Braslovče, Slovenija (ispod adrese naznačite REKLAMACIJA) Pisano u elektroničkom obliku, na e-mail adresu info@heavenskincare.si Pozivom na broj +386 41 393 889. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Ponuđač će u roku od pet (5) radnih dana od primitka prigovora korisniku potvrditi da je primio prigovor, te će u istoj poruci obavijestiti kupca o očekivanom roku za rješavanje prigovora (ovisno o složenosti prigovora, o potrebi provođenja istražnih radnji, pribavljanja dokaza, dodatnih informacija i sl.) te će ga cijelo vrijeme informirati o tijeku postupka rješavanja pritužbe. Ponuđač je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga ponuđač ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem. Ukoliko dogovor nije moguć, za sporove je nadležan sud u Ljubljani. Ponuđač ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji potrošač može pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Heaven, Blaž Ručigaj s.p. , koji kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je potrošačima dostupna na poveznici OVDJE. Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/EZ.
Pomoć i dodatna pitanja
Za sva Vaša pitanja ponuđač Vam je na raspolaganju putem e-maila: info@heavenskincare.hr ili putem telefona +386 41 393 889, od ponedjeljka do petka između 9:00 i 16:00 sati.
Heaven, Blaž Ručigaj s.p.
Braslovče, Slovenija, travanj 2023