Umiru li pčele od vađenja pčelinjeg otrova koji se nalazi u proizvodima?
Vađenje pčelinjeg otrova ne šteti pčelama, a zbog toga one žive čak i dulje nego inače.
Mogu li koristiti vaše proizvode tijekom trudnoće?
Većina proizvoda može se koristiti tijekom trudnoće, ali neki su kontraindicirani. To su svi proizvodi za njegu protiv celulita i miris za tijelo Heaven. Ispod opisa svakog proizvoda provjerite smije li se koristiti tijekom trudnoće.
Je li Heaven kozmetika primjerena za vegane?
Neki od naših proizvoda sadrže pčelinji otrov i med. Za osobe koje ne konzumiraju proizvode životinjskog podrijetla nedavno smo razvili vegansku liniju proizvoda koja sadrži otrov koprive umjesto pčelinjeg otrova. Veganske proizvode možete pronaći u posebnoj kategoriji u našoj online trgovini.
Trebam li testirati proizvode na maloj površini kože prije prve uporabe?
Prije prve uporabe preporučujemo da testirate proizvode na malom dijelu kože (npr. iza uha ili na zapešću).
Alergičan sam na pčelinji otrov, mogu li i dalje koristiti proizvode?
dio pčelinjeg otrova u proizvodima je mali (<2%), ali ipak može izazvati reakciju kod osoba s alergijom na ubod pčele. Prije prve uporabe preporučujemo da testirate proizvode na malom dijelu kože (npr. iza uha ili na zapešću). Postoje mnogi Heaven proizvodi koji ne sadrže pčelinji otrov i više se preporučuju osjetljivim osobama. Takvi su, primjerice, veganski proizvodi u kojima je pčelinji otrov zamijenjen otrovom koprive, koji također ima svojstva protiv starenja.
Ako naručim danas, kada mogu očekivati paket?
Prilikom obrade narudžbi i slanja paketa nastojimo ih poslati najkasnije sljedeći radni dan nakon primitka uplate. U nekim slučajevima, kada nas zadrže poslovi na terenu, ponekad je potrebno malo duže čekati na paket. Ukoliko ne primite paket u roku od 7 radnih dana nakon uplate, kontaktirajte nas na info@heavenskincare.hr.
Koje su mogućnosti plaćanja?
Narudžbu je moguće platiti po predračunu, kreditnom/debitnom karticom ili putem PayPala.
Je li moguće dobiti fakturu za tvrtku?
To je moguće, samo ne zaboravite u košarici označiti opciju
Moj paket još uvijek nije stigao. Što mogu učiniti?
Ukoliko Vaš paket još uvijek nije stigao tijekom radnog vremena (svaki radni dan od 9:00 do 16:00) kontaktirajte nas na +386 41 393 889 ili nam pišite na info@heavenskincare.hr i mi ćemo vam pomoći riješiti problem!
Je li proizvode moguće kupiti u fizičkoj trgovini ili kozmetičkom salonu?
Za sada je u Hrvatskoj proizvode moguće kupiti samo u online trgovini.